7/6 - LÖRDAG

Dagarna rullar på och jag har även inlett mitt sommarlov med massor av sol. Vilket har resulterat till att jag är röd som en kräfta och att det svider som sjutton. Mindre roligt! Men sånna smällar får man ta,  för förhoppningsvis blir jag brun efter det har lagt sig.

Idag har jag vaknat upp hos elin, vi gjorde oss iordning och begav oss sedan mot köpis för att handla lite grejjer. Dock hittade jag inte så mkt, så jag åkte ner lite senare med min mor och min lillebror. Köpte solbrillor, byxor och hittade även ett par skor som jag ska köpa imorgon. Har en hel del annat också som jag ska köpa imorgon. Tiden har ju runnit iväg och det är bara två dagar kvar tills vi åker. Så vi måste fixa allt imorgon. Längtar riktigt mkt nu! 

Men hur som hellst, nu väntar jag på att fanny ska bli klar så att vi kan åka till södra och möta upp vicky innan vi drar på fest hos grabbarna. Får väl se hur mkt folk det är där, men det  blir säkert trevligt. Orkar inte sitta inne! Så istället packar man ner redbull och vodka i väskan och gör sig iordning för fest. Hare bäst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0