10/3 - HELGEN

Har inte hunnit skriva något om vad som hände i helgen. Elin kom ju hem från indien i fredags morse, så på fredagen samlades vi några tjejer hemma hos emelie och käkade tårta samt spelade lite alias. Var trevligt att få träffa folket :) Sen blev det lite käk på stan innan man åkte hem. Väl hemma tokstädade jag inför pappas hemkomst. Och jag tror aldrig att det har gått så snabbt ;b Sen blev det lite film och så innan man somnade.

Lördagen gick åt till att sova fram till elva, sen ringer elin och tvingar med mig på "Region Mitts Årstämma". Kan säga att jag var död när hon ringde och hade ungefär en halvtimme på mig att göra mig iordning. Sen blev det att åka iväg på den där skiten och sitta där ett par timmar, riktigt värdelöst. Det var typ jag elin och fyra andra killar i samma ålder. Sen var resten massa kostym nissar. Men aja, efter att det var klart blev det en sväng på stan sen promenad till staffans kyrkan för att ta kort på elins mormor och morfar. Dom var jätte fina! :) Sen fick vi skjuts hem till elin och där gjorde hon iordning sig och så innan vi åkte hem till mig och lagade en ordentlig middag! Riktigt gott vare :) Sen började tjejerna droppa in och sen vare partaj för hela slanten.

Söndagen gick åt till att sova hela dagen och välkomna familjen hem, avis för att dom var bruna och inte jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0