10/3 - SKOLA IGEN

Jaha, då vare skola igen då. Hade jämnställdhetsdag i skolan idag, fick lyssna på lite föreläsningar samt teater. Riktigt segt faktiskt, men helldre de än jobba. Men imorgon sätter allvaret igång igen! SUCK! Och någon dum jävel har kommit på att vi inte kommer få någon chans till omprov i framtiden. Visst, jag har klarat mig ifrån det hittills och jag hade faktiskt tänkt att fortsätta med det! :b Men man vet ju aldrig.

Men hur som helst, slutade innan två. Så det var riktigt skönt, åkte hem och slog på en film. Självklart råkade jag somna.. Min säng är farlig, jag lovar :b Man somnar på en gång! Men det kanske är det som är meningen. Men iaf, sen fick man besök av richard <3 Vi tog det mest lugnt, kollade på tv och så :) Och nu har han precis åkt hem och jag ska gå och lägga mig snart.

STORT GRATTIS TILL ELIN SOM KLARADE TEORIN IDAG! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0