11/3 - TISDAG

Skolan flöt på som den skulle, hade bara tre lektioner så det var riktigt skönt :) Har fått möjligheten att skriva matteprovet imorgon, dom andra ska göra det nästa vecka. Men känner mig lite osäker på det fortfarande, så jag vet inte om jag borde göra det. Kanske borde vänta lite och se till att få högre betyg istället? Hmm, får se hur jag gör. För det skulle ju faktiskt vara skönt att ha fått det gjort. Slipper det bli så mycket nästa vecka.. Men hur som helst, ha en trevlig tisdagskväll! :) Antar att dom flesta ska kolla på gossip girl? Har ju redan sett det. Så antingen blire matteboken, film eller ta en sväng förbi hövdinga och hälsa på linnéa :) Who knows?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0