12/3 - ONSDAG

Halva skolveckan har nu gått, och vad säger man om denna onsdagen då? I skolan blev det glass på ekonomin, mycket gott. Sen vare nog inte så mycket mer spännande som hände. Slutade vid tre i alla fall, blev en sväng på stan innan man skulle gå och möta elin för att vara moraliskt stöd när hon skulle tattuera sig, och lättare sagt än gjort så var det över på en kvart och resultatet blev otroligt fint. Är riktigt sugen på att göra en nu jag också, problemet är att jag kommer sitta och grina igenom hela skiten pga att jag är så nålrädd. Men jag ska övervinna mina rädslor en dag.. Jag lovar! Sen blev det käk på Java med anna och elin. Sedan traskade jag hem till richard och dom andra på eget håll. Den vistelsen kanske inte slutade som planerat, men vi är överrens om att det är det ända rätta. Skulle inte funka när man ses så sällan.. Men hur som helst, gick sedan vidare till muf-kontoret och gjorde elin & co sällskap innan det var dags för bowlingen. Var meningen att jag skulle ta tio i tio bussen hem, så jag stog över att spela. Men blev kvar ändå, var riktigt trevligt trotts att jag inte var med och spela. Kanske lika bra det, hade ändå förlorat x) Tog tjugo över tio bussen hem och nu gör jag inte allt för mycket, ska väl gå och lägga mig snart.

Har gått och blivit förkyld nu igen, det kicklas i näsan hela tiden.. Sådär som det gör när man ska nysa? Ni vet hure känns.. Jobbigt är det iaf :/ Men det är bara att bita ihop! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0