16/3 - CP!!

Vad säger man om gårdagen då förutom att kvällen slutade i kaos? Kan ju börja med att berätta att vi åkte hem till rebecka och kollade på melodifestivalen, det var riktigt trevligt och det var ju inte oväntat vem det var som skulle vinna. Får väl hoppas att hon har en chans i stora tävlingen sen då! Blev lite dricka medans vi satt där. Så när de var klart så fortsatte vi att dricka ett tag till innan vi skulle gå till bussen för att åka ut till christians 19-års fest i åbyggeby. Efter en evighet på bussen så var vi äntligen framme och det var inte så speciellt mycket folk på festen. Men vi stannade kvar ändå.. Kan ju säga att kvällen bara blev värre och värre. Först får man reda på en massa grejjer som gör att det verkligen gör ont i hjärtat för jag vet att du är så mycket bättre än så. Sen blev en kompis knivhuggen plus slagen i huvudet med något så att han blödde som fan och ambulansen plus polisen fick komma. Efter att ha pratat med dom och gett dom den informationen man hade så gick vi till bussen. Träffade niklas och honken på stan men ingen av dom ville vara tillräckligt snäll att ta ettan med mig, elakingar! :b Sen när jag kom hem gjorde jag iordning lite käk för jag var jätte hungrig och strax efter det kom pappa och hans kompis hem. Dom hade varit på whiskeyprovning plus att även dom fick tillkalla 112 på vägen hem därifrån. För tydligen så hade det varit någon som hade tänt eld på nått garage så polisen och brandkåren fick komma. Inte bra, vad är är det för fel på folk egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0