17/3 - SJUK

Mår inge vidare, pappa tror att det är magsjukan.. Men det hoppas jag verkligen inte! Men nästan så att jag börjar tro det nu jag också.. Sov jätte dåligt inatt, blev väckt tre gånger av att polisen ringde och ställde massa frågor, sen var man tvungen att spy två gånger plus att man är ju så jävla förkyld så man är tvungen att snyta sig hela tiden.. Mindre roligt..



Såg i alla fall på GDs-hemsida nu att det stog om händelsen i lördags:

17-åring knivskars i magen under fest

[01:17]

GÄVLE Vid ettiden på lördagsnatten blev en 17-årig man knivskuren under en fest i Åbyggeby.

På söndagseftermiddagen hade polisen ännu inte gripit någon misstänkt gärningsman.
Festen ägde rum i en lokal i närheten av skolan i Södra Åbyggeby. Omständigheterna omkring händelsen är fortfarande oklara.

- Knivskärningen inträffade utomhus i närheten av festlokalen. 17-åringen fick knivstick i buken på vänster sida och en sårskada på vänster tinning. Två personer lämnade platsen kort efteråt, säger förundersökningsledaren vid Gävlepolisen.
Mannen fördes till Gävle sjukhus med ambulans. Enligt uppgifter till GD är skadorna inte livshotande. ¨




Och för er som har GDs tidning hemma, så kan ni läsa om det på första sidan.

Kommentarer
Postat av: nanna

sällan du sjuk ju :O krya på dej

2008-03-17 @ 16:54:43
Postat av: Anonym

hur känner du patrik? =/ känner du honom?

2008-03-25 @ 23:07:35
Postat av: anna

ja, annars hade jag väl inte skrivit om han? plus att jag var där. lärde känna honom genom jonas tror jag, för jätte längesen.

2008-03-25 @ 23:50:09
URL: http://annamosell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0