19/3 - ONSDAG

Idag hade vi bara en lektion, mellan 09.35-11.00 sen slutade vi. Plus att vi gick lite tidigare eftersom vi inte hade någon lärare. Så blev att ta bussen ner på stan för att sedan kliva på ettan, men precis när har jag stoppat i busskortet ringer dom från polisen och frågar om jag kunde komma på förhör på eftermiddagen. Men för att slippa åka fram och tillbaka frågade jag om det gick bra om jag kom direkt istället, och så blev det. Efter 50 min var det klart. Och det är något som inte riktigt stämmer, jag hoppas att dom får reda på vem det är som har ringt mig.. För tydligen var det inte polisen? Skumt.. Aja, på vägen hem såg jag fias bil utanför tempo så då passade jag på att gå in och säga hej. Sen hem och laga lite käk och kolla på våra bästa år, serien är ju verkligen sjuk! Fattar ingenting.. Ska nog vila en stund innan jag ska börja plugga, har massa handelsuppgifter som måste göras klart tills imorgon. Plus att jag har prov som jag måste plugga till. Skönt att sista dagen innan lovet är imorgon. Dock hoppas jag att snön hinner försvinna innan dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0