20/3 - TORSDAG

Idag har jag tillbringat min dag i skolan fram till fem, var ett jävla liv på gunsans lektion. Denna skola börjar verkligen gå över styr, det säger jag bara. Riktigt less på vissa lärare! Men hur som helst, resten av dagen var väl helt okej. Hade badminton på gympan, var helt okej. Kommer säkert ha träningsvärk i högerarmen imorgon x) Sen har vi även haft uf där hela klassen satt och kollade på björn gustavsson på youtube ;D Seriösaste klassen! Sen vare dags för den oändliga multimedia lektionen som tessan och erika svek mig på. Som tur var hade jag elin som kunde hålla mig sällskap.. Har börjat med projektet nu, riktigt svårt är det. Tror inte riktigt att man inser hur lång tid det verkligen kommer ta.. Kan ju hoppas att man klarar av det! Men efter vi hade slutat tog vi en snabbis på stan och sen åkte jag hem. Har kollat på film, pluggat lite och tagit det lugnt. Har varit skit trött hela dagen, fram tills nu när jag är jätte pigg. Men sånt är livet! :) Imorgon blire party, i hope!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0