2/3 - FILM

Klockan är nu tjugo över tre och jag sitter och kollar på film, Johnson Family Vacation. Helt okej film faktiskt, man får skratta en del iaf ;D När filmen är klar ska jag väl gå och lägga mig antar jag, om jag kan somna dvs? Måste vända tillbak dygnet nu! Blir att ställa klockan imorgon så att man kommer upp i skaplig tid. Så ska jag träffa pojken en stund också. Kan behövas, saknar dig <3

Igår vare fest som gällde och det var riktigt trevligt kan jag berätta. Började hos linnéa tillsammans med trevligt folk och singstar! :) Vid tolv tog vi bussen till brynäs för där hade bella och nanna fest. Där var det också riktigt trevligt folk. Många välkända ansikten :) Kvällen slutade kanske inte så bra, men det tänker jag inte berätta. För vill helst bara glömma det och gå vidare..


Men aja, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0