24/3 - MÅNDAG

Glad påsk på er allihopa, har inte hunnit skrivit så mkt dom senaste dagarna. Har haft annat för mig helt enkelt. Är riktigt skönt med lov iaf och jag njuter av varenda sekund! Dock är jag lite deprimerad över all snö som ligger på backen, jag vill ha sommar och sol. Ska det vara så svårt att förstå? Det är ju trotts allt mening att det ska vara vår nu. För bara någon vecka sedan kunde man se blommorna i grannens rabatt, men nu är dom istället ersatt utav en halv meter snö. USCH! Men hur som helst, våran vårviks resa är iaf inställd pga att det var för många som ville följa med och då kunde vi inte lösa det med stugor osv. Så blir bäst såhär, får åka en annan helg istället för vi måste hinna bada innan 13e april så äre bara! Och dagarna rinner ju iväg, så vi har inte så lång tid kvar. Istället för vårvik så blire nog en tripp till åland på torsdag tsm med tjejerna, kan nog bli riktigt trevligt! :) Om allt går som det ska dvs.. Inget fastställt ännu :b Annars blire att ta det lugnt, umgås med vännerna och festa lite får jag hoppas. Blev ju inte så mycket i helgen, så måste ta igen lite. Ikväll är det iaf bio som gäller, vad ska ni hitta på? :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0