28/3 - FREDAG

Fredag innebär fest för hela slanten, får se vilka som ska med och vart vi ska. Men är riktigt taggad! Så det är bara att hojta till om ni också är det. Annars händer nog inte så mycket idag, är ju tvungen att hålla mig hemma tills pappa slutar för tilda har fortfarande mina nycklar och kan inte lämna det olåst. Men han slutar ju om en timme så det är inte så farligt, då hinner jag bada och så i lugn och ro innan han kommer hem. Är även sugen på att baka, men vet inte vad? Och egentligen är jag inte sugen på att äta det utan bara att få baka lite. Men jag tror inte pappa skulle protestera till lite efterrätt. Aja, ska lägga mig i badet nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0