3/3 - TRÖTTARE ÄN TRÖTTAST

Gick ju åt helvete att försöka vända tillbaka dygns klockan, för när det väl var dags att gå och lägga sig var jag inte det minsta trött. Men jag tvingade mig i säng vid ett för att jag skulle orka upp idag, men tror ni att det hjälpte? NEJ! Istället låg man och vred och vände på sig och kunde inte låta bli att störa sig av det rinnande vattnet. Slutade iaf med att jag gick upp till pappas säng och la mig, då var klockan runt tre. Sen har jag legat halv vaken fram till åtta/nio när jag äntligen somnade. Och sen ringde klockan tio, kan ju säga att man inte var så speciellt pigg då... Men man får väl skylla sig själv, får väl gå och lägga mig ännu tidigare inatt eftersom jag ändå kommer vara så trött efter en lång dag. Ska iaf klä på mig och göra mig iordning snart, har ju gått om tid på mig. Ska inte ta bussen förrns om en timme, så egentligen skulle jag kunna sova en stund till  men då finns risken att jag inte kommer ta mig ur sängen igen.

Men ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback