4/3 - DAG 2

Andra dagen på praktiken och allt gick som det skulle, var en hel del att göra så man stog nästan aldrig tomhänt. Dock kommer det finnas ännu mer att göra imorgon, men det är bra för då går dagarna fortare :) Trivs i alla fall jätte bra tsm med personalen vilket gör det tusen gånger lättare. Och var mycket piggare idag! Men då var pojken istället för trött för att pallra sig hem till mig så det har blivit en lugn kväll för min del. En hel del Gossip Girl, Andra Avenyn och One Tree Hill. Älskar alla tre serierna <3  Sedan lagade jag även tacos till mig själv, dock var jag inte ett dugg sugen när jag väl hade lagat all mat och allt var färdigt. Så fick inte i mig så mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0