5/3 - KAN INTE SOVA!!

Jag blir GALEN på det där jävla rinnandet snart, jag som hade somnat innan tio och allt... Men självklart vaknar man av det där ljudet, och nu sitter jag här. Klockan är lite över tre och jag är pigg som satan, riktigt jobbigt med tanke på att jag ska orka upp sen och även orka med en lång dag på jobbet.

Sitter och funderar på om jag ska gå på multimediantorsdag och fredag eller om jag ska skita i det? Vore ju bra om jag gick så att jag inte missade nått med tanke på att jag var sjuk dom två senaste lektionerna. Och med lite tur så hinner även elin komma hem direkt från arlanda. För jag vet inte om tessan och erika ska gå? Eller har snackat med tessan och hon kunde inte på torsdagen iaf. Men frågan är hur erika ska göra? Kanske ska snacka med henne.

Nej, vad tycker ni? Kanske borde lägga mig i sängen och tvinga ihop ögonen! Ska ju trotts allt upp om ett par timmar. Skönt att man börjar tolv i alla fall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0