5/3 - ONSDAG

Idag har jag tillbringat större delar av dagen på jobbet, där det var en hel del att göra. Alltifrån att packa upp varor, fylla på godis, ragga larm, stå i kassan osv. Fanns så att det räckte och blev över helt enkelt. Imorgon blir nog en lugnare dag, blir nog mest att stå i kassan då eftersom vi inte får in nya varor imorgon. Dom kommer på fredag! :) Så ni får gärna komma förbi och prata lite, annars kommer det bli en låång dag! :b Men åter till onsdagen, har även tillbringat kvällen med richard. Förlåt för att jag somna (A) Kollade nämligen på Guldkompassen, men jag somnade efter halva filmen..Sånt som händer! Ska lägga mig och kolla på en film nu tror jag, eller kanske lite Gossip Girl? Hmm, vi får se vad datorn har att erbjuda. Kan inte minnas om jag såg klart på alla gossip girl inatt eller inte :b Men aja, återigen kom gärna in och säg hej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0