6/3 - HEMMAKVÄLL 12-18

Sådärja, då var jag klar för ytterligare en arbetsdag. Ska ta bussen om tio minuter, och fram tills dess blir det nog bara att ta det lugnt. Är faktiskt riktigt trött idag, somnade sent inatt för att jag inte kunde slita mig från one tree hill, love it <3 Så runt fyra stängde jag igen laptopen för att försöka sova, och efter mycket om och men så lyckades jag.

Men aja, vill ni något så vet ni vart ni kan finna mig. Eller så äre bara att slå en signal till mobilen, hör den förhoppningsvis. I tisdags hade jag 11 missade samtal på en halvtimme, men jag hörde inte ett enda av dom. Pappa trodde att jag hade gått och dött eller nått. Och då hade jag ändå mobilen i tröjan, dock på ljudlöst men man tycker att man borde känt vibratorn iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0