6/3 - NEW YORK MINUTE

Sitter just nu och kollar på New York Minute, ganska bra film faktiskt. Har även hunnit kollat på några one tree hill avsnitt, ännu bättre!

Justja, har glömt att berätta om min dag. Började vid tolv, allt gick som det skulle på praktiken och det var en lugn dag. Mest att stå i kassan hela tiden och sen plockade vi även fram påsken idag, eller iaf grejjerna. Men dekorationen kommer senare :) Slutade när tilda kom och gjorde mig sällskap, vilket var runt halv sex tiden. Vi gick till java och käkade lite, blev en varm macka med ost och skinka. Mums! Sen åkte vi hem till mig och gjorde inte allt för mkt så tilda åkte hem redan vid åtta. Och sen dess har jag tagit det lugnt, riktigt skönt faktiskt.

Elin sitter just nu på planet på väg hem till Sverige, anländer väl om ett par timmar skulle jag tro. Och imorgon får vi se vad vi hittar på, jag vill fortfarande festa men annars blire mys hos emelie med tårtabakande och trevligt sällskap. Saknar dig <3 Men snart ses vi!!

Nu ska jag återgå till filmen,

GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0