12/5 - USCH!

Idag har inte varit en bra dag, har pendlat mellan sängen och toaletten nästan hela dagen. Blir så sjukt rastlös av att bara ligga.. Tilda sov här igår efter att vi hade varit hos henne och imorse när jag vaknade hade jag bara lite ont i halsen så jag käkade frukost osv. Men började hostla slem vilket ledde till att en del annat kom upp på köpet. Och så hare fortsatt.. Lyckades få i mig lite middag iaf, men vet inte om jag orkar gå till skolan imorgon. Har ju dessutom tandläkar tid imorrn också, och dom kommer ju få damp om jag inte kommer. Men aja, det orkar jag inte bry mig om. Får byta tid till nästa vecka eller nått.. Men hur som haver, nu ska jag återgå till sängen och tvn. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0