19/5 - MÅNDAG

Ny dag, ny vecka och endast tre veckor kvar till hultsfred. Jag vet att det är ett jävla tjat om den resan, men det  får ni stå ut med för det är verkligen något jag ser fram emot. Sedan får vi kanske sällskap av lite mer gävlefolk på lördagen? Hoppas på det iaf för det skulle vara grymt kul! :)

Denna vecka kommer mest bestå av att plugga. Men känns som att man får offra sig sista veckan, så förlåt om jag kommer vara osocial. Men efter fredagens prov så är det lugnt ett tag. Sen i helgen ska jag och elin gå på sanjas 18-års fest, kommer nog bli skit kul. Har många fina minnen tillsammans med den tjejen ;D Och eftersom hon fyller år så ska vi väl köpa något åt tösen, får se vare blir. Något tips? Ni får även ge tips på vad man kan ha på sig, det är nämligen disco-tema.


Kommentarer
Postat av: Anonym

nu är det snart klart :D vi ska försöka boka tills imon

2008-05-20 @ 17:42:44
URL: http://fridoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0