25/5 - MORS DAG

Idag äre morsdag, har dock inte varit och firat min mamma något för hon är och jobbar. Får bli en annan dag helt enkelt. Idag har jag inte gjort så mkt, mest tagit det lugnt. Sen gick jag och köpte glass med fanny och planerade våran londonresa lite granna, vi åker förmodligen 25/9! Kommer bli galet roligt. Ska boka lägenheten så fort som möjligt och det verkar som att pappa tänker betala min resa ;D Tusen tack far, en hultsfredresa och en londonresa i 18-års present. Inte illa!

Gårdagen var helt okej faktiskt trotts omständigheterna. Hade ju förväntat mig betydligt mkt mer folk, men så var inte fallet men man fick göra de bästa av situationen. Och det var ju trevligt folk, så det blev många skratt under kvällens lopp.

Imorgon får jag besked om jag får biljetterna eller inte, iiiiiih är nervös!
Vill verkligen åka! Får väl se vilka jag tar med mig i så fall ;D Håll tummarna
med mig för guds skull!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0