26/5 - MÅNDAG

Måndag är alltid lika deprimerande, det enda positiva är att det endast är 2 veckor kvar tills vi sitter på tåget på väg ner till hultsfred. Och nu kanske det blir ytterligare en festival i sommar? Vem vet. Jag hoppas iaf på det, får besked om biljetterna idag :) Får se vilka lyckliga jävlar som får äran att följa med mig ;D En hel del som är sugna har jag hört. Hur som haver, sitter just nu i skolan. Har håltimme till gud vet när. Känns som att var och varannan lektion försvinner så att man har håltimmar jämnt och man vet inte vilka lektioner man egentligen har. Dock är måndagarna den enda veckodagen där vi nästan har alla lektioner.

Imorgon är det dags för orientering, woho! Känns som att ingen är speciellt sugen på det.. Förstår inte varför dom ska plåga oss med skiten. Men aja, bara att bita ihop och göra skiten. Rektorn blir ju bara grinig om man går dit och klagar. Nu ska iaf jag och sofie åka ner på stan, sen blire att käka lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0