26/5 - MÅNDAG

Efter en lång dag i skolan så åkte jag ner på stan för att träffa tilda och patricia, fick även träffa nanna på köpet. Jag, tilda och patricia gick och satte oss på georges efter att ha dumpat nanna. Där blev vi sittandes ett par timmar, medans tilda försökte plugga efter måltiden. Vet inte riktigt hur långt hon kom, för pappa kom och hämta mig sen åkte vi och köpte lite kinamat. Riktigt gott vare, men nu är jag sådär äckligt mätt så man bara vill spy! Och ändå åt jag inte ens en tredjedel av all mat som jag fick. Ska nog lägga mig i sängen och vila mig lite, kolla lite på fotbollen kanske :) Ring om ni vill något.

Har fortfarande inte fått besked än,
är äckligt nervös. JAG VILL, JAG VILL, JAG VILL!

Kommentarer
Postat av: mathilda

annapanna vattenkanna :) nu var det länge sen ;O
Vad har du för dig tokflicka?

2008-05-27 @ 19:33:09
URL: http://mthla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0