29/5 - TORSDAG

Äntligen hemma, har varit i skolan på två lektioner idag. Idrott och Handel! Dock hade vi ju lång håltimme därimellan vilket gjorde att det blev en lång dag ändå. Men den gick hyfsat fort, på idrotten blev det fotboll och det var erik som ledde lektionen. Var väl helt okej, dock vare så jävla varmt så det kändes ju som att man badade i svett. Sen blev det en sväng på stan med tessan och sofie, kollade på lite kläder och käkade lite mat. Sen på handeln fortsatte vi med annonserna, är snart klar. Riktigt skönt! Idag ska jag hem till emelie och fira anna, det ska bli trevligt. Hon fyller ju 18 idag, så stort grattis till henne :) Sen  måste jag plugga en del idag också, har ett statistik arbete som ska vara inne senast imorgon annars  får jag ig i matte b :/ Och det skulle ju bli lite jobbigt med tanke på att jag ska läsa matte c till hösten. Men aja, ska göra skiten så att läraren blir nöjd. Går nog rätt fort att göra :)

Hare så bra, passa på att njuta av solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0