8/5 - NATIONELLA

Idag har som sagt alla som läser Matte B haft nationellt prov. Och det gick inge vidare, har verkligen ingen aning om vad det kommer bli för resultat. Men det visar väl sig när det är rättat och klart. Sen hade vi tur och slutade efter provet, vilket blev runt halv elva. När jag kom hem tog jag det mest lugnt, lagade mat och kollade på tv. Sen gick jag och la mig en stund för att vila ögonen lite, men blev väckt av elin som undrade om jag skulle med på utbildning i helgen. Men tyvärr, i helgen blire att skriva projektet för min del. Kunde inte somna om efter det så beslutade mig för att ta en promenad ute i den varma solen. Och fy satan så skönt det var, kom precis hem och ska snart hoppa in i duschen. Sen vid halv sex åker jag ner på stan och möter flickorna för då äre talangjakten som gäller :) Ring om ni vill nått!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack :)

2008-05-09 @ 10:40:10
URL: http://fridoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0