13/11 - PLUGG&JOBB

Är som vanligt i andersberg vid den här tiden på veckan, eftersom jag har min apu på Ica Maxi 7-15 på torsdag och fredagarna. Så idag har jag haft praktik, dom två första timmarna var jag på golvet, sedan har jag suttit i kassan resten av dagen. Och pga att det var så mycket folk idag, så har jag haft fullt upp hela dagen. Men det är skönt, för då går tiden fort. Sen när jag kom hem var jag så trött så att jag trodde att jag skulle svimma. Men mamma lyckades hålla mig vaken, så har kollat på film och pluggat lite ikväll. Ett svenska arbete ska in imorgon som är ganska stort, så har gjort det mesta idag. Har lite kvar, men hade ingen ork kvar så tar det imorgon efter jobbet istället.

Nu kommer visst mamma hem, ska vara social med henne. Hare bäst! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0