16/11 - GÅRDAGEN

Igår var det som sagt lördag och det innebär fest. Började min kväll hos sean tillsammans med lite folk, sen skulle vi dra vidare till halling som bor nere på stan. Då passade jag och sofia på att springa till hangloose och ta stämpel eftersom vi hade planerat att gå ut på krogen. När det var klart så letade vi oss fram till rätt hus. Var tvungen att fråga några killar om dom visste vart gatan låg, och det visade sig att dom också skulle dit. Fast en trappa upp ;p

Väl framme vare bara att hälla upp drickan och fortsätta innan vi skulle dra vidare. Tyvärr hade ju inte sofia några dricka och då fick vi för oss att gå upp till den andra festen och kolla om det fanns någon dricka att sälja. Träffade en hel del människor, och jag kommer inte ens ihåg namnen på hälften av dom. Satt iaf i köket med en massa killar och snackade ett tag medan sofia drack lite.

Klockan rullade på och dom skulle också in till stan, så vi passade på att gå med dom. Dock skulle dom till heartan, så vi fick bara sällskap halvvägs. Inne på hangan vare mkt folk som vanligt och jag hade de riktigt trevligt.

Tog tjugo över två bussen hem, där satt en viss robin som var på besök från norrköping. Längesen man såg honom, så det var riktigt kul ;D Sen skulle han på efterfest och eftersom han inte hittade så följde jag med honom och det blev så att jag stannade där ett tag också. Satt och lyssna på musik, lira gitarr osv. Vid halv fem inatt/imorse var jag hemma i sängen. Gudomligt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0