20/11 - TRÖÖÖTT

SÅ JÄVLA TRÖTT, ursäkta språket men så är fallet. Somnade rätt så sent igår, hade nog inte stängt ögonen förrns halv 1. Och självklart får man samtal från en full pojk som skulle tjata om både de ena och det andra. Somnade inte om förrns halv fyra. Inte skit smart när man ska upp klockan sex. Hur som helst, dagen på jobbet har gått riktigt bra. Börjar lära känna personalen lite bättre nu, så det känns skit bra. Har blivit en hel del skratt eftersom den ena är knäppare än den andra. Men det är så det ska vara, man måste ha kul på jobbet för att trivas.

Men nästa helg är det som sagt äntligen dags för julfesten, jag och erika blev medbjudna trotts att vi inte är anställda ännu. Men snart så, snackade lite med chefen om det idag. Och det skulle styra upp sig inom snar framtid. Hur som helst, tillbaka till julfesten. Vi kommer börja kvällen på Gävle teater där vi ska se "Johan Welton-showen", kan inte riktigt komma på vad den heter just nu. Blir lite dricka där och så i pausen. Sen förflyttar vi oss till heartbreak där buffén väntar och blir nog en del dricka till de också. Sen är det efterfest på Slick resten av kvällen. Och tur som man har ibland, så är det samma kväll som heartan firar 6 år och gästas av stjärn dj´n Jesse Marco från New York. Var ju lite ledsen när jag fick reda på att han skulle komma och att man var för liten för att komma in. Men som sagt, eftersom vi är på personalfest och käkar där inne, så är det 18år för oss :D WIIIIHOO! Kommer bli fett kul, ska bara övertala erika att stanna efter middagen också. Annars har jag dom andra på jobbet plus att de kommer nog vara folk där som man känner redan.

Så nu är jag glaaaaaad! :) Jag menar, hur stor är chansen att han kommer dit just den lördagen när vi ska dit? Turen är på min sida känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0