2/11 - SÖNDAG

Är tvungen att åka till aberg för att lämna fias busskort samt att hämta tillbaka mitt eget. Och har verkligen haft ångest för att åka dit för jag vill inte åka buss fram och tillbaka. Så har försökt att hitta på en bra lösning, och smart som jag är så lyckades jag ganska bra. Iaf halvt bra. Jag kom på den smarta lösningen att jag sover kvar i aberg tills imorgon så slipper jag dubbla bussresan ;P Smart va?

Så åker till mamma nu och sover, fast hon vet dock inte om det. Surprise! ;) Sen imorgon har jag tandläkartid kl 08.05. SUCK! Sen har jag möte med studentkommitén kl 10.00 och innan det ska jag träffa Kajsa för att skriva ut alla papper. Vilket är en hel del! Sen kl 10.40 så är det dags för försäljning av biljetter till studentkryssningen. Det är först till kvarn som gäller, så skynda er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0