23/11 - SÖNDAG

Vaknade kvart över två, kände att man hade lite huvudvärk. Klev upp och skulle göra iordning frukost, men då kommer pappa och säger att vi ska käka lunch istället. Det blev stuvade makaroner och köttbullar. Faktiskt ganska gott, men hade varit godare när man inte varit bakis. Men iallafall, vad händer en sådan vit(snö överallt) söndag då? Har ingen aning om jag ska vara ärlig, borde plugga lite. Sen skulle jag behöva åka hem till jonas så han får köpa hytten, skulle även behöva åka till bella med hennes jacka... Ja, listan kan fortsätta i evigheter. Men det är inget av dom som känns lockande för tillfället, speciellt inte när man kollar ut. Blir nog att lägga i sängen och läsa boken som jag fick låna av fia. Juryn heter den, riktigt bra bok så den rekomenderar jag starkt. Kan skriva en lite recension av den när jag har läst ut den.

Så nu återvänder jag till den varma sängen, Ha det bra.

Kan berätta att min dator håller på att krånglar så internet vill inte funka. Vilket gör att jag inte kommer vara inne lika ofta, eftersom de två andra datorerna oftast är upptagna. Men ska försöka fixa skiten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0