28/11 - TILLBAKA

Nu är jag tillbaka igen, har varit utan internet sen i onsdags och det kanske har märkts? Fast ni kanske är vana vid sena inlägg nu.. Hur som helst så har jag haft praktik idag på ica maxi som vanligt, sen åkte jag ner på stan och mötte upp tilda. Hann även prata lite med mathilda innan vi gick till niclas för att fixa med studentkryssningen. Skönt att få det avklarat :) Sen tog vi en promenad hem till jonas och våldgästade honom, eftersom det skulle bli fest där. Men vi var lite tidiga, så vi snacka lite och tog de lugnt innan det började droppa in lite folk. Dock tog jag och tilda bussen därifrån 22.20 för att vi skulle hem till mamma och göra henne sällskap och jag ska snart gå och lägga mig..

Jobbar imorgon, 10-20 och sedan raka vägen till heartbreak för att möta upp resten av folket från jobbet och käka lite samt dricka. Och efter det blir det att dansa hela natten lång. Blir en lång dag med andra ord, men så det ska vara. Jobbar iallafall 10-15 på golvet, sedan är det kassan som gäller mellan 15-20. Skönt att variera lite.

Så nu måste jag lägga mig i sängen och ladda upp krafterna imorgon, känner att jag kan behöva sova ordentligt för en gångs skull.

Skriver och berättar på söndag hur gårdagen var :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0