8/11 - MODEVISNING

Vi fick tag i biljetter så nu ska vi på modevisningen på goya ikväll.
Ska bli riktigt kul, speciellt eftersom frida är med och har inte sett
henne gå på catwalken tidigare. Håller tummarna för hennes del.
Kommer nog vara jätte mycket folk, så hoppas att det blir kul :)

Var ju lite segt förra veckan när jag var där, men kanske var för att
vi mest satt ner och snacka plus att jag var spik nykter. Men idag
hade jag åtminstonde tänkt att dricka lite grann. Fast blir nog hyfsat
lugnt. Hur som helst, hoppas på en rolig kväll tsms med elin&sara.


frida på hennes senaste modevisning.


Kommentarer
Postat av: mathilda

hoppas ni hade trevligt igår kväll :)

mendu, när får jag boknings bekräftelsen? :)

2008-11-09 @ 16:16:00
URL: http://mthla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0