28/9 - FÖDELSEDAGEN (11/9)

HIPP HIPP HURRA TILL MIG!! :D
Fyllde ju som sagt 18 den 11 sept.

Och det firas självklart med utgång! Men först var det kalas med tjejerna och efter någon timme började killarna droppa in, blev en hel del till slut. Och så fort dom kom så var det bara att korka upp och börja dricka. Efter att alla hade blivit lite rund om fötterna så tog vi bussen ner på stan och tog stämpel på Slick innan vi gick hem till thommy och drack lite till. Sen vare bara att gå tillbaka till slick där det var fullt ös tills dom stängde. Då drog jag, joel, jonas och robin hem till jonas för att efter festa lite. Men vem är så dum att man sätter på winnerbäck på en efterfest? Då kan man ju lika gärna gå och lägga sig på en gång x) Somnade runt 5 iaf, och vaknade kvart i 6. Utan att väcka pojkarna smög jag ut och tog bussen hem för att sova ordentligt. Hade ju nämligen legat och trängts skavfötters med joel i en liten jävla soffa. Men hur som helst, jag åkte iaf hem till sängen och sov. Betydligt mkt skönare! Sov till 2-3 och slappade hela dagen. Riktig bakis dag med chips och läsk :)

TACK FÖR EN TOPPEN DAG ALLA POJKAR
OCH FLICKOR SOM KOM OCH FIRADE MIG! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0