28/9 - LÄNGESEN

Lovar om och om igen att jag ska bli bättre på att skriva här, men inte fan håller jag det. Glömmer hela tiden bort det, och har alltid bättre saker för mig. Eller jag intalar mig själv de iaf. Har ju hänt så mkt nu dom senaste veckorna, har haft så jäkla kul :)

Kan ju berätta lite smått om min helg,
Fredag -  APU 7-15, hem och göra sig iordning, åka till mathilda, sen vid halv 7 åkte vi hem till izzan som hade fyllt 18, och där var det kalas för fulla muggar. En hel del dricka, god mat, roliga lekar och otroligt trevligt sällskap. Kollade även på en väldigt fin film som malin hade gjort om izzan ;) Efter att alla hade supit sig tillräckligt fulla tog vi bussen ner på stan. Vissa gick till jackpot för att dricka lite till, men jag moa o fanny gick till hangloose för att kolla läget eftersom dom firade 2 år. Men tydligen var jag för full för att få komma in x) så istället gick jag och mötte upp resten av tjejerna och gick in på slick. Betydligt mkt roligare och väldigt mkt folk. Träffade joel och dom där också, så efter att krogen stängde igen så gick jag och joel och köpte lite käk för att sedan bege oss till hem till jonas på efterfest. Kan ju säga att det inte var mkt att hurra för, slutade med att alla sov efter 10 min ;p Det var iaf jag joel jonas och micke.

Lördag - Sen när alla hade vaknat till liv (vilket tog sitt lilla tag eftersom jag var väldigt bakis) så kollade vi lite på film innan det var dags för mig att åka hem till mamma och hämta mina grejjer. Där somnade jag ganska fort och efter att jag hade vaknat och packat ihop mina grejjer så gick jag förbi grannen innan jag fick skjuts av carina till bomhus. Där fick jag vänta ett lite tag med elins mormor innan elin kom hem från sandviken. Under tiden vi väntade gjorde vi iordning tacos som var klart lagom i tid tills elin kom :) Efter god mat så åkte jag och elin in till stan för att hyra film, blev första säsongen av satc. Plockade även upp anna vid busshållsplats och åkte sedan och handlade lite gott innan vi åkte och lämnade anna. Sen hem till elin och kolla på 12 avsnitt innan hon skjutsa hem mig.

Vad har mer hänt under den här tiden?
- MIN FÖDELSEDAG (skriver mer om den sen)
- Studentmössan+lite annat smått&gott är beställt.
- Skolfoto (Såg förjävlig ut!)
- Emelie & Fanny har fyllt år.
- OCH SIST MEN INTE MINST: FEST, FEST OCH ÄNNU MER FEST!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0