28/9 - RASTLÖS

Talet är klart för längesen, och nu sitter jag och väntar på att pappa ska bli klar med mat. Fars gubben har ju gått och stukat foten så han kan ju knappt gå, stackarn! Han ska upp till sjukan imorgon och kolla upp det, för det ser fan inte bra ut.. Men han är inte den enda som har gjort illa sig, något hände i fredags för nu har jag jätte ont i två fingrar på höger handen. Men jag har inget minne av att de skulle ha hänt nått? Men men, det går över så småningom.

Snart blir de som sagt mat, sen får vi se om jag pallrar mig ner på stan och går på bio. Eller om jag ska vänta tills tilda kommer hem nästa gång så kan jag gå med henne? Hon kommer ju bli tokig om jag går på den utan henne.. Annars blire att fin slipa talet, kanske öppna matteboken och kolla på andra avenyn. Ha en trevlig kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0