29/9 - KVÄLLEN

Kvällen har spenderats med fanny och moa, började med att jag mötte upp fanny och tog en liten promenad. Sen ringde moa och sa att hon satt på bussen på väg till bomhus, så då gick vi och mötte henne för att fortsätta våran lilla promenad. Traskade runt i bomhus och snackade lite skit, pratade även lite planer inför helgen. Är ju taggad på utgång, och givetvis är moa på ;D Sen följer fanny med på lördagen också? Det visar sig. Party blir det iaf, och vi ska få med oss mathilda hade vi tänkt oss. Men hon har ju fått för sig att hon ska ta de lugnt i helgen?! Trams!


Sen gick vi hem till fanny och kollade på idol, hejja alice! :) Kommer gå jätte bra för dig. Så nu sitter jag och väntar på att idol ska börja igen så man får se vem som åker ut ikväll. Kom nyss hem från fanny, passade på att gå när moa ändå skulle gå till bussen och sen följde fanny med för hon skulle hem till hennes mamma och hämta lite grejjer. Så då slapp jag gå själv i mörkret, mycket bra. Tycker ingen ska gå själv ute, man vet aldrig vad som kan hända..

Som sagt, idol snart sen slå på någon film kanske? Har ju trotts allt sovmorgon till halv ett imorgon ;D Så jag kan ju gå och lägga mig sent utan dåligt samvete. Godnatt allesammans! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0