22/4 - PROV

Sitter just nu i datasalen i skolan och ska alldeles strax ha prov i handel. Känns som att jag borde ängna mer tid åt de och mindre tid åt datorn. För det känns som att jag har noll koll, men det är bara att hålla tummarna.

Idag ska iaf jag och elin iväg och kolla på en lägenhet. (En annan visning är imorgon) Hoppas att den är fin, men jag vet ju inte om jag vill köpa en lägenhet här i gävle eftersom jag ändå vill flytta från den här skiten så fort som möjligt! Men aja, alltid värt att gå och kolla.

Fick nyss ett sms från linnéa som fråga om det blir utgång imorgon, dock jobbar jag ju på fredag. Men jag är inte omöjlig ;)

Nu ska jag ut och möta sofie :) Hare så braa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0