23/4 - VISNING NR.2

Dagen började med att jag och erika stog och prata framför massa rektorer och handledare. Det gick galant och vi fick massor av beröm, så imorgon ska vi dit igen. Sen blev det stan en sväng innan vi åkte till jobbet. Några timmar senare gick jag hem och käkade lite innan det var dags att åka ner på stan.

Mötte upp tilda och vi tog en sväng på stan innan vi traskade bort till byggmästargatan där det var dags för en ny visning. Och lägenheten var helt sanslöst fin, älskade varenda liten vrå. Ska jag bo kvar i gävle, så ska jag ha den lägenheten! Så är det bara!

Hur som helst, imorgon är det dags för grillning med hela gänget.
Kommer nog bli ruskit trevligt, som vanligt! Sedan kanske jag tar
en sväng förbi mingel med tessan för att lyssna lite på petter och
rasmus. Men som sagt, kl 18.00 i valls hage för den som vill komma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0