28/4 - TRÖTT

Kom nyss hem från jobbet och jag är minst sagt trött. Har suttit och halv sovit hela dagen, men det är tur att man har arbetskamraterna som piggar upp en och får en att skratta lite :) Allt blir så mycket roligare då! För det finns ju inget värre än att gå till en arbetsplats där man är missnöjd med arbetskamraterna. Men hur som helst, idag  har jag varit i skolan. Redovisade på ekomomin och lunchade på stan med sofie&elin. Sen har jag även köpt biljett till efterfesten på goya efter brännbollen, ska bli ruskigt kul! :)

Nu ska jag umgås med min mor, kanske åker hem till en kompis och sover där. Återstår och se :) Hare så bra!

TAGGA SISTA APRIL GOTT FOLK :)

Kommentarer
Postat av: jessie

Hej Anna, vart jobbar du någonstans då?

Jag ska umgås med din mamma på fredag...ska bli jätteskoj.

Ha de så bra!

2009-04-30 @ 08:49:49
URL: http://jessiejones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0