30/4 - VALBORG

Har inte så mycket för mig just nu, så tänkte skriva ett par rader.

Idag har jag jobbat 7-15, egentligen dom ville att jag skulle stanna till sju. Men det går icke, för jag ska alldeles strax göra mig iordning för att sedan åka till en kompis stuga. Först och främst måste min alkohol komma hem och det är inte förrns vid sju. Men micke är så snäll att han kommer och hämtar upp mig innan han skjutsar ut oss. Är faktiskt riktigt taggad, hoppas på en riktigt trevlig ikväll. Annars har man ju alltid spriten, och då kan det inte bli annat än roligt. HAH!

Hur som helst, innan micke kommer ska jag duscha, laga mat/äta, umgås med fia och lite annat trevligt. Fick förresten ett par arbetstider idag, lör 9-19, sön 11-19, mån 17-21. Det tycker vi om! :) Sen på lördag blir det lugnt med film och så hemma hos en kompis. Orkar inte festa om jag ska jobba dagen efter, jag har gjort det förr och jag gör det inte igen. Fyfan! Men men, ta det lugnt ikväll och för er som ska med ikväll; vi ses i dimman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0