20/8 - TORSDAG

En helt vanlig torsdag, var ledig även idag. Så därför passade jag på att luncha med
mamma, boka klippning&färgning, fixade lite ärenden, blev kär i några tavlor osv. Sen
hem och ta de lugnt en stund innan det var dags att åka hem till syster. På vägen dit
så gick jag förbi och sa hej till angelica. Snackade lite skit innan jag gick vidare och
resterande av kvällen har spenderats där hemma.

Kollade på Narnia, myste på balkongen med mackor och te samt lite andra trevligheter :)
Gick även iväg på lite äventyr med angelica, det kommer bli hur bra som helst vännen.

Nu ska jag kolla på tv en liten stund sen tänkte jag sätta igång att läsa Ljudet av ditt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0