1 DECEMBER

Är så fruktansvärt nära på att lägga ner det här,
men jag gör det bara för att kunna uppdatera mina
vänner som har flygit sin väg från lilla skitna gävle.

Idag är det tisdag, och jag kan inte påstå att det har hänt så speciellt mycket. Har tagit de lugnt hela dagen, varit en sväng till ica maxi och handlat. Lagat mat, läst lite, kollat på oth m.m. Igår var det bio med bella, vi var och kollade på 2012. Riktigt bra film faktiskt och det var underbart att träffa bella igen :)

Sen vare personalfest i lördags, började dagen/kvällen hemma hos hannah. Satt där några timmar innan det var dags att kliva in i taxin och åka till gasklockorna. Mötte upp resten av ica maxi och sen vare dags för Wallmans. Det var riktigt roligt, bara ica maxi som höll igång. Men vi är ju dom som hörs mest, varje år, alltid! Sen när hela kalaset var över, så drog vi ner på slick. Där vare fullt redan vid halv ett, så det var tur att vi kom i tid. Efter två mötte jag upp en kompis och tog taxi hem. Blev lite mys innan det var dags att sova.

Sen har det ju hänt en jävla massa annat också sen sist jag skrev, men det orkar jag inte rabbla upp nu. Kanske kan hitta några fina bilder på kameran som jag kan visa upp här senare :)



Jag saknar den här flickan oerhört mycket, elin skoog kom hem nuu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0