17 DECEMBER

Äntligen börjar det rulla på med jobb, fruktansvärt skönt. Den här veckan har jag jobbat mån, tis, tors och även imorgon blire jobb :) Måste säga att det har gått riktigt bra, dock väldigt mkt folk och väldigt stressigt. Men det är då man jobbar som bäst och tiden går som fortast. Och pengarna kommer behövas, har lite planer tillsammans med malin fram över som jag hoppas förverkligas.

Igår efter jobbet firade vi lillebror eftersom han fyllde år, bakade lite pepparkakor och så :) Riktigt mysigt. Nu ligger jag i soffan och fryser, funderar på att gå och lägga mig snart, men det är nog lite för tidigt. Ska nog satsa på att läsa lite.

Imorgon äre som sagt jobb som står på schemat, 11.30-20.00 och sen fyller simon år. Så dom ska ha fest hos grannen, får se om jag har orken att gå förbi :) Känner att jag kan behöva ha lite roligt just nu, så vi får se hur kvällen slutar.

JAG SAKNAR DIG VÄNNEN, KOM HEM!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0