4 DECEMBER

Ruskigt roligt igår, började lite smått hemma hos malin innan det var dags
att bege sig till micke för att fortsätta förfesta. Runt nio traskade vi ner till
quizen, alltid lika roligt. Hann även med en sväng till Absint och Old Saints.

Sedan raka vägen tillbaka till Slick och dansa till fötterna värkte, mycket
trevligt folk och bra musik som vanligt. Vid halv två-två blev det taxi hem
och mysa lite innan det var dags att sova.

Halv åtta ringde klockan imorse, försökte somna om efter de men det gick
inte så speciellt bra. Men låg åtminstone kvar i sängen till halv elva då åt
jag lite frulle och åkte sen ut till valbo. Och jag måste berätta en sak, Jag
föll för grupptrycket och köpte mig en Iphone!
Jag hoppas verkligen
att den är så bra som alla säger. Ska utforska den lite ikväll hade jag tänkt.
Höll ju på att bli galen på min andra telefon, segare än en snigel förfan! USCH!
Men nu åker den i lådan och förhoppningsvis kommer jag aldrig mer använda
den. Köpte även lite julklappar och en film åt mig själv när jag ändå var på
Media Market, måste säga att butiken var riktigt fin. Har aldrig varit där förut,
men jag var lite imponerad. Visste inte om att det var så stort. Så dit kommer
jag åka flera gånger!

Ikväll blire jätte lugnt, film och idol står på schemat. Ha en toppen kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0