8 DECEMBER

Tjabba tjena hallå, hoppas allt är bra med er!
Med mig äre åtminstone prima, gårdagen spenderades med angelica. Hon bjöd på tacos och vi gick förbi old saints och interpool en sväng i brist på annat. Kom i säng ganska sent, så man var inte skit pigg när klockan ringde för att angelica hade tvätt tid. Usch! Men men, efter att ha käkat lite frukost på hennes jobb så åkte jag hem. Har legat fastklistrad med twilight-böckerna hela dagen. Och jag gissar på att det hinner bli några timmar till innan den här dagen är över :) På torsdag (?) kommer Melinda äntligen till gävle, ska bli galet roligt att träffa henne igen. Det var alldeles för längesen sist, så vi får se vad vi hittar på för roligt.

Nu ska jag återgå till min bok, men hare så bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0