16/2 - BACK

Nu är jag tillbaka igen, dagarna har bara rusat förbi utan att jag egentligen har gjort något speciellt. Jobbade 7-21 i torsdag, 7-15 i fredags, middag med familjen i fredags, party med vännerna hos bullen i lördags, sov hela dagen i söndags, skola idag. Ja, ni ser ju själva..

Nu är det iaf ny vecka och vi har fått våra studentkläder idag, super sköna! :) Så de kommer användas flitigt, sen blev de stan en sväng med mamma o tilda, innan jag och min syster åkte hem till henne i hagaström. Nu sitter man hemma och ska snart börja plugga, är så jävla skoltrött nu. Men det är bara att bita ihop! Inte långt kvar till studenten nu :)

10 dagar kvar tills vi sitter på planet till london! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0