17/2 - TISDAG

Jag förstår inte vart tiden tar vägen, dagarna bara rinner förbi. Dock till sin fördel, för varje dag som går är det en dag närmare till london. Men hur som helst, idag var jag tessan och erika till högskolan på studiebesök och lyssna på en föreläsning om "hälsa och arbetsliv". Tyckte riktigt mycket om det, så ska jag söka till hösten så ska det vara till Personal och arbetslivs-programmet. För jag känner verkligen att det skulle vara något som jag brinner för och skulle kunna tänka mig att arbeta med.

Sen vare dags att åka tillbaka till skolan där vi fick lite betygsinfo i religionen och efter det hade vi håltimme i evigheter kändes det som. Vi hann med en sväng på stan efter att ha käkat lite pannkaka i skolan. Sen vare bara att åka tillbaka till skolan och ha två lektioner innan det var dags att åka hem igen.

Väl hemma så somnade jag ganska snabbt och sen vaknade jag av att pappa kom hem med jon och joar, trevligt att ha lite släktingar på besök från småland. Har pratat en massa om hur vi ska göra med sommarstugan osv. Vore ju tråkigt att sälja den, skulle ju vara roligare att göra den till en släktgård. Så det finns lite planer att spåna i, får väl se hur de slutar.

Ska iaf sätta mig med handelsboken snart eftersom jag har prov imorgon. Kan ju hoppas att det går bra :) Justfan, kom precis på att det är onsdag imorgon vilket innebär att jag ska åka till min mamma och då måste jag se till att packa lite tills dess också. Tar faktiskt med mig min egna dator den här gången eftersom jag har köpt en sånn fin datorväska ;) Hur som helst, måste göra lite nytta nu. Hare bäst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0