4/2 - GODMORGON

Klockan är nu runt tjugo över sju och jag ska alldeles strax klä på mig för att åka iväg till skolan. Tänkte bara slänga ihop något snabbt om vad som händer idag. Skola till tre, sen skulle jag behöva göra lite ärenden på banken osv. Men vi får se hur pass mycket folk det är, vill helst inte sitta och vänta i hundra år. Sen är det ju onsdag idag, och det innebär att jag åker till min mamma i aberg. Fick ju det otroligt trevliga beskedet igår att mina skor, tröjjor och koppar hade kommit på posten.

Så nu måste man hem och kolla så att allt passar! :) Sen ska jag även gå förbi sophia, för idag är det hennes 19-års dag och med de vill jag önska henne ett stort grattis! Hur som helst, nu måste jag göra mig iordning. Min buss går nu och jag har en hel väska med kläder att packa, man vet ju aldrig när man återvänder till pappa igen ;p stackarn! Men men , hare bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0