6/2 - FREDAG

Är helt slut efter jobbet, dom tar fan kål på mig där borta! Men det är bra, då går tiden fort. Hur som helst, sitter just nu och väntar på att klockan ska bli fyra för då ska jag ner på stan och träffa flickorna och inhandla en present till malin :) Ska ju fira damen imorgon för att hon har fyllt 19 år. Sen blire att åka hem till pappa och göra han sällskap över en god bit mat. Han ringde och ville ha sällskap, han kände sig så ensam. Han är bra söt ibland, haha. En annan person som är söt är min farfar som kom förbi jobbet idag med en julklapps-slant. Han har ju inte mått så bra på sistone, därför har det dröjt så länge. Men bättre sent än aldrig och jag tackar så mycket :)<3

Efter maten så blire att återvända till andersberg för att ha lite fredags-mys med tilda :) Och även planera lite vad man ska ha på sig imorgon osv. Aja, nu har jag inte tid att sitta här längre. Har med mig mobilen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0