11/1 - SLITEN

Nu har praktiken kört igång igen och det känns bra att vara tillbaka. Dock känns det inte lika bra att skolan börjar imorgon, men det är bara att bita ihop. För nu är det inte långt kvar innan man är klar med skiten. Hur som helst, i fredags hade vi middag hemma hos jonas. Tacos och trevligt folk stog på menyn. Var ruskigt gott och vid elva var det dags att dra in till stan. Tog en sväng till blue moon bar och jackpot innan vi drog till slick. När vi var fulla och glada så tog jag och esmeralda bussen till bomhus för att efterfesta med johan och victor. Somnade vid 5-6 och klev inte ur sängen förrns vid två. Sen vare bara att åka hem och ladda inför ytterligare en kväll med folket.

Denna gång var vi hos anders och det var riktigt trevligt, dock jävligt less på sing star efter den kvällen. Vid tre tiden gick jag, linnéa och jonas och köpte lite käk på frasses innan vi gick tillbaka för att fortsätta festa lite. Hann med att se "barnhemmet" och lite annat innan vi tog bussen hem kl 8 på morgonen.

Låg i sängen till två innan jag åkte hem till pappa och tvättade lite. Har även hunnit med några filmer medans och varit ute med fanny. Nu ska jag snart sova så att jag orkar upp imorgon, godnatt.

Kommentarer
Postat av: syster

sv: haha ja tänka sig du, att det finns faktiskt vissa anledningar till att jag hatar åldersskillnad ;) hahah

2009-01-12 @ 22:05:08
URL: http://n0useforaname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0